جز تو... با هر که حرف زدم صدایم رانشنید

نیش نامرد از نیش عقرب بدتر است پس بزن عقرب که دردش کمتر است

امروز با چشمای خودم دیدم که اختلاف طبقاتی داره از بین میره، خیار داره کم کم قیمتشو به موز می رسونه و گوجه فرنگی تونسته خودشو به صدر جدول برسونه!! خرید شارژ رایتل پشت چراغ قرمز پسری باچشمانی معصوم و دستانی کوچک گفت: چسب زخم نمیخواهید؟ پنج تاصدتومن،آهی کشیدم وباخود گفتم تمام چسب زخمهایت راهم که بخرم نه زخمهای من خوب میشود ، نه زخمهای تو...


خرید اینترنتی شارژ رایتل از ایتور


لالا لالا نخواب دنیا خسیسه واسه کمتر کسی خوب می نویسه یکی لبهاش همیشه غرق خندست یکی پلکاش تو خوابم خیسه خیسه کارت شارژ رایتل زیبایی های دنیا به دو قسمت تقسیم می شوند 1- با چشم نمی توان دید 2- اصلا وجود ندارد


خرید شارژ مستقیم رایتل


سلامى به خوش بویى یاسها،به یک رنگى ناب احساسها سلامى به گل واژه دوستى،من ازکوچه یاسمن آمدم، به میهمانى نسترن آمدم،ازاین لحظه مهمان قلب منى وبامن ازاین پس نفس میزنى. شارژ مستقیم رایتل از پاسخ من معلمان آشفتند هر چه از حنجره شان در آمد گفتند اما بخدا هنوز هم معتقدم از جاذبه تو سیب ها می افتند


کارت شارژ رایتل ارزان


قرارمان فصل انگور... شراب که شدم بیا... تو جام بیار... من جان... جام را خالی از جان کن،هراسی نیست.فقط تو خوش باش.همین مرا کافیست! شارژ رایتل کاش میشدزندگى راهم عوض کرد، مثل چایى، وقتى که سردمیشود.

روز تولدم مامانم میگه:”،برو جارو و گردگیری کن، شب مهمونا میان. میگم: مامان من تازه به دنیا اومدم،برم جارو کنم؟ رفته زیر پتو میگه : من هم تازه زاییدم، باید استراحت کنم !!!!

حسین جان..! یک نقطه دارد پیش و پس ؛ غافل ز عاقل فرق و بس . . از التفات کاملی ؛ غافل به عاقل میرسد . . .