دست به دست

نوشته های من

۴ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

نحوه پرداخت جریمه خودرو

آموزش کامل و جامع در مورد نحوه دریافت برگ خلافی و طریقه پرداخت آن به صورت اینترنتی

با کمک امکانات جدید سایت راهور شما قادرید که به صورت اینترنی میزان خلافی خودرو خود را دریافت کنید. یکی از دغدغه های رانندگان مخصوصا افرادی که قصد خرید یا فروش خودرو دارند دریافت برگه خلافی یا همان میزان تخلفات رانندگی است. راهنمایی و رانندگی برای دریافت این برگه راه های متفاوتی حضوری و الکترونیکی قرار داده است.

آموزش روش های پرداخت قبض جریمه: شاید شما نیز از آن دسته افراد باشید که وقت زیادی برای دریافت حضوری این برگه ندارید. در این مطلب به معرفی و ارائه توضیحات درباره راه های دریافت الکترونیکی این استعلام می پردازیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰

نسل جدید اینترنت پرسرعت

اینترنت نسل سوم

ارائه اینترنت نسل سوم که تا پیش از این در انحصار رایتل بود خارج شد و سایر اپراتورها نیز می توانند این نسل از اینترنت را به مشترکین خود ارائه دهند.

در خلال این مطلب چند روش برای خرید شارژ اینترنتی ایرانسل ارائه خواهد شد. امروز سرانجام طلسم طولانی مدت انحصار رایتل بر روی اینترنت 3G شکسته شد و مجوز راه اندازی نسل سوم و چهارم اینترنت موبایل برای ایرانسل صادر گشت.

شارژ ایرانسل به صورت اینترنتی نیز ارائه خواهد شد: به گفته محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، ایرانسل هم اکنون خدمات خود را در ۱۵ نقطه تهران، به صورت پایلوت آغاز کرده است و پس از اینکه به کیفیت لازم دست پیدا کند، می تواند نسل سوم اینترنت موبایل را در تمامی شهر های ایران عرضه نماید.

موافقین ۰ مخالفین ۰

فعالسازی آنلاین بسته های اینترنت ایرانسل

چگونه به وسیله اینترنت بسته ایرانسل خریداری کنیم؟

شاید شما هم جز آن دسته از کسانی باشید که برای فعال سازی بسته های اینترنت ایرانسل به دنبال کدهای دستور آن می گردید و با جزئیات کمی که درباره هر بسته ارائه می شود مشکل داشته باشید و یا برای خرید هر بسته باید خط خود را به مبلغی بیشتر از مبلغ بسته شارژ کنید زیرا از شارژ خریداری شده به میزان 9 درصد به عنوان مالیات کسر خواهد شد.

ولی هم اکنون شما می توانید به صورت آنلاین لیست بسته های اینترنت ایرانسل را مشاهده نمایید و مبلغ آن را نیز با استفاده از درگاه های بانک ها و با کمک یک کارت عضو شتاب پرداخت کنید و بلافاصله بسته برای شما فعال شود.

تمام این ویژگی هایی که در بالا ذکر شد را می توانید با کمک بخش خرید بسته اینترنت ایرانسل ایتور تجربه نمایید.

این بخش از وبسایت این امکان را برای شما فراهم می آورد که بتوانید لیست بسته های اینترنت ایرانسل را مشاهده نمایید در این لیست قیمت بسته و نوع آن از جهت روزانه، ساعتی، هفتگی، ماهانه، شگفت انگیز و ثابت و میزان حجم شبانه و روزانه آن را مشاهده نمایید.

همچنین با یک کلیک ساده و وارد کردن شماره ایرانسل خود مبلغ بسته را به صورت انلاین پرداخت کرده و بسته را خط فعال کنید.

فقط توجه داشته باشید که در حین خرید به نکات زیر توجه فرمایید.

موافقین ۰ مخالفین ۰

دانلود و نصب برنامه خرید شارژ ایتور

امروزه اکثر کارها و فعالیت ها بر بستر اینترنت انجام میشه یکی از این فعالیت ها مربوط میشه به خرید. شاید مهمترین تاثیر اینترنت رو توی این بخش قابل لمس باشه.

شاید در حدود 10 سال پیش کسی با نام هایی مثل دیجیکالا یا بامیلو آشنا نبود ولی امروز کمتر کسی رو میشه پیدا کرد که تا حالا از این فروشگاه ها خرید نداشته باشد یا حداقل با اون و نحوه ی کار این سایت ها آشنا نباشه.

نرم افزار اندرویدی خرید شارژ ایتور

از این جهت امروز قصد معرفی یه برنامه اندرویدی را داریم که ویژه فروش محصولات مجازی هستش. این محصولات مجازی شامل خدمات اپراتورها مثل خرید کارت شارژ و شارژ مستقیم، خرید بسته های اینترنت و پرداخت قبوض و محصولاتی مثل گیفت کارت و لایسنس آنتی ویروس.

بریم سر اصل مطلب .....

 

نرم افزاری که می خوایم براتون معرفی کنیم ایتور نام داره که نسخه ی تحت وبش موجود بوده و تازگی نسخه اندرویدی برای گوشی های هوشمند ارائه کرده است.

امکانات این نرم افزار به صورت تیتر وار:

خرید کارت شارژ برای تمامی اپرتورها

خرید شارژ مستقیم برای اپراتور ایرانسل، همراه اول و رایتل

پرداخت تمامی قبوض خدماتی من جمله قبض جریمه

خرید بسته اینترنت برای اپراتورهای ایرانسل، رایتل و همراه اول

خرید گیفت کارت گوگل پلی، آمازون، آیتونز، ایکس باکس و پلی استیشن

خرید لایسنس آنتی ویروس برای آنتی ویروس های نود و بیت دیفندر

ارائه گزارش از تاریخچه خرید های قبلی

آشنایی و یا فعال سازی سایر خدمات اپراتورها مانند آهنگ پیشواز

 

صفحه اصلی نرم افزار خرید شارژ

 

در تصویر بالا نمایی از صفحه اصلی نرم افزار خرید شارژ رو مشاهده میکنید. در ادامه قصد معرفی تک تک این بخش ها رو برای شما داریم.

 

بخش خرید لایسنس آنتی ویروس

این بخش از نرم افزار همانطور که اسمش مشخصه ویژه خرید لایسنس آنتی ویروس هست. در این بخش شما میتونید از بین یکی از آنتی ویروس های Eset و Bitdefender یکی رو انتخاب کنید.

پس از انتخاب هر کدام از این آنتی ویروس ها شما بایست نوع لایسنس را نیز انتخاب نمایید و پس از آن با مشاهده قیمت آن، شماره ی موبایل و ایمیل خود را وارد می نمایید و با کلیک بر روی دکمه پرداخت وارد صفحه پرداخت خواهید شد، پس از تکمیل مراحل پرداخت اطلاعات تکمیلی برای شما ایمیل خواهد شد.

 

بخش خرید گیفت کارت

در این بخش شما می توانید گیفت کارت گوگل پلی، گیفت کارت آمازون، گیفت کارت ایکس باکس، گیفت کارت آیتونز و گیفت کارت پلی استیشن خریداری نمایید. ابتدا شما می بایست از لیست گیفت کارت ها هر کدام را که مایل بودید را انتخاب نمایید و پس از آن به قسمت بعدی برنامه خرید گیفت کارت می روید که انواع گیفت کارت های موجود به همراه قیمت آن ها به شما نمایش داده می شود.

در این مرحله نیز مانند مرحله قبلی ایمیل و شماره تماس شما گرفته می شود، توجه داشته باشید که در پر کردن فیلد ایمیل دقت کنید زیرا گیفت کارت به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

در نرم افزار خرید گیفت کارت ایتور سعی شده تا قیمت محصولات به صورت حداقل و با کمترین میزان سود برای ما قیمت گذاری شود.

 

بخش خرید کارت شارژ

این نرم افزار اندرویدی خرید شارژ ایرانسل، همراه اول و رایتل امکانی را برای شما مهیا نموده است که بتوانید برای تمام اپراتورهای کشور اعم از ایرانسل، رایتل، همراه اول و تالیا کارت شارژ بخرید توجه کنید که در این بخش رمز شارژ به شما داده خواهد شد.

در این بخش از نرم افزار با انتخاب یکی از اپراتورها، مبلغ شارژ مورد نظر به همراه اطلاعاتی همچون شماره موبایل و ایمیل را وارد می نمایید توجه کنید که رمز شارژ برای شماره ای که در این بخش وارد می نمایید ارسال خواهد شد و همچنین در آینده از این شماره برای بهره مندی از خدمات پشتیبانی استفاده خواهد شد پس در وارد کردن این اطلاعات دقت نمایید.

پس از تکمیل اطلاعات و برای پرداخت دو روش برای اینکار وجود دارد: 1. پرداخت به صورت آنلاین و با استفاده از درگاه اینترنتی بانک ها 2. پرداخت به صورت آفلاین و با استفاده از کد USSD

 

بخش خرید شارژ مستقیم

این نرم افزار خرید شارژ مستقیم ایرانسل، رایتل، همراه اول این امکان را برای آن دسته از کاربرانی که مایل هستند خطشان به صورت مستقیم شارژ شود مناسب می باشد با استفاده از این امکان دیگر دردسر وارد کردن پیش شارژ را نخواهید داشت و گوشی شما به صورت مستقیم با هر مبلغی که شما مایل باشید شارژ خواهد شد.

در این بخش هم مانند بخش قبلی در وارد کردن اطلاعات ایمیل و شماره تماس دقت نمایید. علی الخصوص شماره تلفن، با توجه به اینکه پس از تکمیل مراحل خرید شماره ای که در مرحله قبل وارد نموده اید به صورت اتوماتیک شارژ می شود و امکان لغو آن و یا برگشت شارژ در صورت اشتباه وارد کردن شماره وجود نخواهد داشت.

 

بخش پرداخت قبوض

نرم افزار پرداخت قبض ایتور امکانات متنوعی را فراهم نموده تا پروسه پرداخت قبض را برای شما بسیار ساده نماید. در مدل های قبلی برای پرداخت قبض ملزم به وارد کردن شناسه قبض و شناسه پرداخت بودید ولی در این نسخه از برنامه شما میتوانید با اسکن کردن بارکد قبض، به راحتی آن را پرداخت نمایید.

این بخش از نرم افزار همانند بخش خرید شارژ امکان پرداخت به صورت اینترنتی و با کمک درگاه های بانک ها و همچنین پرداخت به صورت آفلاین و با کمک کد های USSD را دارد.

توجه داشته باشید که کد رهگیری و کد ثبت عملیات پرداخت برای شماره تلفنی که وارد کرده اید ارسال خواهد شد و برای پیگیری های آتی این شماره ها را یادداشت نمایید.

همچنین با کمک این بخش از نرم افزار شما می توانید قبوض جریمه و خلافی خودروی خود را نیز پرداخت نمایید به نوعی این برنامه نرم افزار پرداخت قبض جریمه و خلافی خودرو نیز می باشد.

 

بخش خرید بسته های اینترنت

با وجود این بخش از در نرم افزار شاید بتوان این برنامه یک نرم افزار خرید بسته اینترنت تلقی نمود. در این بخش به شما این امکان داده خواهد شد که از بین سه اپراتور رایتل، ایرانسل و همراه اول برای سیم کارت خود بسته اینترنتی خریداری نمایید.

در این بخش با انتخاب هر کدام از اپراتورها، وارد بخش مربوط به آن خواهید شد که لیستی از بسته های اینترنتی موجود را مشاهده خواهید کرد و با کلیک بر روی هر کدام از انها اطلاعاتی همچون قیمت را مشاهده می نمایید که شما می توانید به صورت آنلاین و یا آفلاین مبلغ بسته را پرداخت نمایید.

پس از تکمیل پروسه خرید بسته اینترنت به صورت خودکار برای شما فعال خواهد شد و نیازی به وارد کردن کد و یا ارسال پیامک فعالسازی نخواهید داشت.

برای مطالعه بیشتر دربازه این برنامه به صفحه ی آن به نشانی http://etore.ir/pages/android-app.html مراجعه نمایید.

موافقین ۰ مخالفین ۰