اینترنت پرسرعت ارائه شده توسط ایرانسل نیاز بسیاری از کاربران را برطرف می سازد همچنین با خرید و فعال سازی بسته های اینترنت از استفاده نامحدود از اینترنت پرسرعت لذت ببرید.

بسته های اینترنت متنوعی از سوی ایرانسل ارائه شده است که اگر از ساکنین شهر مشهد هستید، هم اکنون این فرصت را دارید تا با خرید سیم کارت Usim به اینترنت LTE ایرانسل متصل شوید. روابط عمومی ایرانسل در رابطه با قیمت تعرفه های نسل چهارم و نحوه اتصال به آن اطلاعاتی را منتشر کرده که در ادامه مطلب می توانید آن ها را مطالعه نمایید.

طریقه اتصال به اینترنت پرسرعت ایرانسل

یکی از دغدغه های اکثر کاربران اینترنت همراه، گران بودن این نوع ارتباط می باشد که اپراتور ایرانسل با ارائه بسته های اینترنت متنوع سعی در از بین بردن این مشکل دارد و علاقه‌مندان برای دسترسی به خدمات نسل چهارم تلفن همراه لازم است سیم‌کارت‌ایرانسل فعلی خود را به Usim تبدیل نمایند و یا یک سیم کارت جدید نسل چهارم ایرانسل را خریداری کنند. بسته بازگشت Usim ایرانسل برای تبدیل سیم‌کارت فعلی به Usim در حال حاضر با قیمت 10هزار تومان و سیم کارت اعتباری نسل چهارم ایرانسل به همراه 10هزار تومان اعتبار اولیه با قیمت 20 هزار تومان از طریق مراکز خدمات ایرانسل در مشهد مقدس به مشترکین و متقاضیان عرضه می‌شود. بسته های اینترنت ایرانسل را علاوه بر روش های قبلی، هم اکنون می توانید به صورت اینترنتی و با کمک درگاه بانک خریداری نمایید. سیم کارت های نسل چهار ایرانسل، به آسانی و بدون نیاز به برش، قابلیت تبدیل از سیم کارت معمولی به میکروسیم و نانوسیم را دارا هستند. خرید بسته اینترنتی ایرانسل بسیار ساده و در عین حال کاربردی می باشد. در حال حاضر مراکز منتخب ارائه دهنده خدمات اینترنت نسل 4 ایرانسل در مشهد مقدس آماده تعویض سیم کارت و یا عرضه سیم کارت اعتباری نسل 4 ایرانسل هستند. فهرست نشانی این مراکز از طریق وبسایت ایرانسل به نشانی www.irancell.ir ، مرکز تماس شبانه روزی ایرانسل به شماره 700 برای تماس از خطوط ایرانسل و 09377000000 برای تماس از سایر خطوط و اطلاعیه‌های ایرانسل قابل دریافت است، در بخش خرید بسته اینترنتی ایرانسل شما لیست بسته های اینترنت ایرانسل را می توانید مشاهده نمایید. بسته هایی که ایرانسل ارائه نموده است عبارت است از: ثابت، شگفت انگیز، ماهانه، هفتگی، روزانه و ساعتی؛ مشترکین برای دریافت تنظیمات به صورت خودکار، میتوانند کددستوری #6*3*130* را از خط ایرانسل خود شماره گیری کنند تا ظرف چند لحظه، تنظیمات خودکار ویژه گوشی تلفن همراهشان ارسال شود. اطلاعات بیشتر در این خصوص به همراه راهنمای تصویری و ویدئویی لازم برای کاربران گوشی‌های مبتنی بر سیستم عامل‌های اپل iOS، آندروید، ویندوزفون، بلک بری، سیمبین، می‌گو و جاوا از طریق وبسایت ایرانسل به نشانی irancell.ir قابل مشاهده است، روش خرید بسته اینترنتی ایرانسل علاوه بر اینکه مشکلات شما در یافتن بسته های مناسب، اطلاع کافی از قیمت و سایر جزئیات بسته را در اختیار شما قرار می دهد.

هزینه اینترنت ایرانسل

بسته های نامحدود اینترنت ایرانسل، این فرصت را در اختیار شما قرار می دهند تا به صورت نامحدود از اینترنت نسل چهارم بهره مند شوید که در حال حاضر تعرفه دسترسی به خدمات اینترنت همراه ایرانسل در نسل های EDGE، 3G و 4G یکسان است و مشترکین می‌توانند با استفاده از بسته های افزایشی دیتای همراه ایرانسل و یا بسته های ترکیبی با قابلیت سفارشی سازی، هزینه های ارتباطی خود را به میزان چشمگیری مدیریت کنند. این مقرون به صرفه ترین تعرفه دسترسی به خدمات باندپهن همراه در کشور است، استفاده از اینترنت ایرانسل بدون فعال کردن بسته، هزینه های هنگفتی را به شما تحمیل می نماید. علاوه بر روش خرید بسته اینترنتی ایرانسل از طریق وب، شما می توانید با دانلود و نصب اپلیکیشن خرید بسته اینترنت، از گوشی هوشمند خود در جهت خرید بسته اینترنت استفاده نمایید که با توجه به سرعت بالاتر خدمات باند پهن همراه ایرانسل نسبت به نسلهای قبلی، خرید بسته های اینترنت همراه از طریق کددستوری #5*555* مقرون به صرفه ترین تعرفه خدمات دسترسی به باند پهن همراه را برای مشترکین فراهم می‌سازد و به مشترکین خدمات نسل سه و چهار ایرانسل توصیه می‌شود برای مدیریت هزینه های خود از این بسته ها استفاده کنند، در روش فوق پس از پرداخت وجه، بسته به صورت خودکار برای شما فعال خواهد شد و نیازی به شماره گیری کد و یا شماره خاصی نمی باشد.