چگونه به وسیله اینترنت بسته ایرانسل خریداری کنیم؟

شاید شما هم جز آن دسته از کسانی باشید که برای فعال سازی بسته های اینترنت ایرانسل به دنبال کدهای دستور آن می گردید و با جزئیات کمی که درباره هر بسته ارائه می شود مشکل داشته باشید و یا برای خرید هر بسته باید خط خود را به مبلغی بیشتر از مبلغ بسته شارژ کنید زیرا از شارژ خریداری شده به میزان 9 درصد به عنوان مالیات کسر خواهد شد.

ولی هم اکنون شما می توانید به صورت آنلاین لیست بسته های اینترنت ایرانسل را مشاهده نمایید و مبلغ آن را نیز با استفاده از درگاه های بانک ها و با کمک یک کارت عضو شتاب پرداخت کنید و بلافاصله بسته برای شما فعال شود.

تمام این ویژگی هایی که در بالا ذکر شد را می توانید با کمک بخش خرید بسته اینترنت ایرانسل ایتور تجربه نمایید.

این بخش از وبسایت این امکان را برای شما فراهم می آورد که بتوانید لیست بسته های اینترنت ایرانسل را مشاهده نمایید در این لیست قیمت بسته و نوع آن از جهت روزانه، ساعتی، هفتگی، ماهانه، شگفت انگیز و ثابت و میزان حجم شبانه و روزانه آن را مشاهده نمایید.

همچنین با یک کلیک ساده و وارد کردن شماره ایرانسل خود مبلغ بسته را به صورت انلاین پرداخت کرده و بسته را خط فعال کنید.

فقط توجه داشته باشید که در حین خرید به نکات زیر توجه فرمایید.

نکات خرید بسته اینترنت ایرانسل

ایرانسل در حال حاضر (اکنون که در حال نگارش این مطلب هستم) تنها دو بسته اینترنت نامحدود ایرانسل ارائه کرده است که دارای محدودیت زمانی 1 و 2 ساعته می باشند و همچنین این بسته ها باید در بازه زمانی مشخصی مثلاً ساعت 2 تا 8 صبح استفاده شوند و البته نسبت به مبلغی که بابت بسته پرداخت می کنید و حجمی که به طور اسمی می توانید دانلود کنید بسیار به صرفه می باشد.

در صورتی که سرویس تمدید خودکار بسته ها را فعال نموده اید به این نکته توجه داشته باشید که بسته شما اگر دارای حجم کمتر از 1 گیگ باشد در صورتی به طور خودکار تمدید خواهد شد که مهلت زمانی آن به پایان برسد و اگر بسته شما دارای حجم بیشتر از 1 گیگ باشد در صورتی تمدید می شود که حجم و یا مهلت زمانی بسته به پایان برسد.

برای بسته هایی که دارای دو بخش اینترنت شبانه و روزانه می باشند تمدید در صورتی رخ می دهد که یکی از این بخش ها به پایان برسند و یا بسته منقضی شود.

برای غیر فعال کردن سرویس تمدید خودکار بسته های ایرانسل می توانید از برنامه ایرانسل من و یا از کد #9*5*555* استفاده کنید.

توجه داشته باشید که بسته های ثابت ایرانسل را برای هر سیم کارتی نمی توان خریداری نمود این بسته ها ویژه سیم کارت های مخصوص اینترنت ثابت ایرانسل می باشند که امکان برقراری تماس و ارسال پیامک با این سیم کارت ها را نخواهید داشت، پیش شماره این سیم کارت ها 094 می باشد.

بسته های شگفت انگیز ایرانسل بسته هایی می باشند که کاربر می توانند با خرید کارت شارژ و وارد کردن رمز آن با کد *145* بسته ی مطابق با مبلغ شارژ را فعال نمایید در صفحه ویژه خرید بسته اینترنت شگفت انگیز ایرانسل در سایت ایتور می توانید نوع بسته برای هر مبلغ شارژ را مشاهده نمایید.