دست به دست

نوشته های من

۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

کدام یک از اپراتورها تعرفه ی کمتری دارند ؟

شارژ ایرانسل

کدام یک از اپراتورها تعرفه ی کمتری دارند ؟

شاید یکی از سوال هایی که ممکن است برای هر شخصی پیش بیاید این باشد که بین سه اپراتور ایرانسل، رایتل، همراه اول کدام یک را انتخاب کند؟پاسخ به این سوال به عوامل زیادی بستگی دارد به عنوان مثال هر کدام که تعرفه پایین تری دارد و کدام یکی از اپراتور ها مصرف شارژ ایرانسل و یا رایتل کمتری دارد؟

در این مقاله به بررسی اینکه کدام یک از اپراتورها تعرفه ی کمتری دارند ؟ مقایسه تعرفه سه اپراتور تلفن همراه ...

همراه اول اعلام کرد که پس از سال ها بلاخره همراه اول هزینه ی جابجایی را حذف خواهد کرد .
این درحالی است که دو اپراتور دیگر یعنی رایتل و ایرانسل از همان ابتدای راه اندازی دارای تعرفه های یکسانی بودند و کاربران هیچ گونه هزینه ای بابت جابجایی ، تماس بین شهری یا تماس راه دور پرداخت نمی کردند و هیچ گونه شارژ ایرانسل اضافی پرداخت نمی کردند.

با انتشار آخرین تعرفه ها مربوط به سه اپراتور ایرانسل ، همراه اول و رایتل و میزان شارژ مصرفی هر کدام از آنها بر آن شدیم که تعرفه های این سه اپراتور را با هم مقایسه کنیم و گرانترین و ارزانترین تعرفه ها را در میان این سه اپراتور بیابیم .

برای سیم کارت های دائمی هزینه ی مکالمه داخل شبکه و خارج شبکه به شرح زیر می باشد :
همراه اول :
داخل شبکه : 570 ریال
خارج از شبکه : 625 ریال
ایرانسل :
داخل شبکه : 499 ریال
خارج از شبکه : 625 ریال
رایتل :
داخل شبکه : 555 ریال
خارج از شبکه : 625 ریال

برای سیم کارت های اعتباری هزینه ی مکالمه داخل شبکه و خارج شبکه به شرح زیر می باشد :
شارژ همراه اول :
داخل شبکه : 670 ریال
خارج از شبکه : 937 ریال
شارژ ایرانسل :
داخل شبکه : 620 ریال
خارج از شبکه : 852 ریال
شارژ رایتل :
داخل شبکه : 695 ریال
خارج از شبکه : 895 ریال

تمامی این قیمت ها به ریال میباشد و طبق اعلام های این اپراتورها در وبسایت های رسمی خود می باشد .
علاوه بر این شرکت ایرانسل تعرفه ی جداگانه ای برای سیم کارت های آی سیم خود دارد که با توجه به فراگیر نشدن آن در این لیست قرار نگرفته با این وجود درمیان تعرفه های از قیمت پایین تری برخوردار می باشد .

امکان بررسی تعرفه ی دیتا ( اینترنت ) به دلیل ثابت نبودن هزینه ها همچنین استفاده اپراتور ها از طرح ها و بسته های افزایشی میسر نبود .

امید است با استفاده از این مقاله بتوانید بهترین اپراتور را از لحاظ مصرف شارژ ایرانسل و همچنین شارژ رایتل و شارژ همراه اول انتخاب نمایید.

موافقین ۰ مخالفین ۰

شارژ ایرانسل با آهنگ پیشواز ایرانسل آشنایی دارید؟؟

شارژ ایرانسل

با آهنگ پیشواز ایرانسل آشنایی دارید؟؟

با آهنگ پیشواز ایرانسل آشنایی دارید؟؟ هم اکنون ایرانسل سرویس جدیدی با عنوان پیام پیشواز راه اندازی کرده است که مشترکین ایرانسل میتوانند پیام خاصی را بر روی صفحه ی موبایل شخص تماس گیرنده به نمایش در آورند در ادامه همراه باشید تا هم با نحوه فعالسازی این سرویس و هم هزینه و شارژ ایرانسل مورد نیاز آن مطلع شوید.

طبق اعلام های ایرانسل و همچنین به گزارش ایتور، پیام پیشواز سرویس جدید ایرانسل است که برای اولین بار در ایران عرضه میشود. با استفاده از این سرویس مشترکین ایرانسل می توانند متن دلخواهی را برای اعلام وضعیت خود برای کسانی که با آنها تماس میگیرند نمایش دهند .

عملکرد این سرویس همانند سرویس آهنگ پیشواز است با این تفاوت که متن انتخابی توسط مشترک به صورت فلش بر روی تلفن همراه تماس گیرنده نمایش داده خواهد شد .

بر اساس از این سرویس در حالیکه فرد تماس گیرنده در انتظار پاسخ است، وی میتواند یک جمله در مورد وضعیت خود و یا یک جمله ی آموزنده برای تماس گیرنده نمایش دهد. این سرویس میتواند به عنوان روش برقراری ارتباط در مواردی که مشترک قادر به پاسخ گویی نیست مورد استفاده قرار گیرد. از طرفی به نوعی باعث کاهش مصرف شارژ ایرانسل شما میشود.

از این سرویس مشترکینی که قصد سفرهای بین المللی دارند می توانند بهره ببرند به این صورت که با نمایش پیام برای مخاطبان هزینه ی تماس و ارسال پیامک را کاهش دهند .

توجه داشته باشید که فعلاً ثبت نام، لغو و یا تنظیم وضعیت از طریق ارسال پیامک برای این سرویس میسر می باشد و به زودی مشترکین می توانند با مراجعه به پرتال اینترنتی ویژه ی پیام پیشواز ایرانسل، می توان پیام های گوناگونی را برای مخاطبان متفاوت تنظیم کرد.با استفاده از این پرتال می توان لیست مجاز برای نمایش پیام برای یک یا چند شماره خاص تنظیم کرد .

همچنین برای فعال سازی این سرویس لازم است که مشترکین سیم کارت های اعتباری ایرانسل عبارت OZV را به 8585 پیامک کنند . پس از آن امکان تنظیم متن پیشواز ممکن است . برای غیر فعال سازی این سرویس نیز کافیست که کلمه LAGHV را به 8585 ارسال کنید . برای تنظیم متن دلخواه ، عبارت مورد نظر را به شماره 8585 پیامک کنید .

ثبت نام در این سرویس فعلاً فقط از طریق پیامک امکان پذیر میباشد ، هزینه ی استفاده از این سرویس ماهانه 500 تومان می باشد که از شارژ ایرانسل کاربران کسر میشود .

با استناد به بحث های فوق می توان نتیجه گرفت که این سرویس یک سرویس واقعاً جالب و کاربردی می باشد که از سوی ایرانسل ارائه شده است با بهره گیری از این سرویس شما می توانید در هزینه های خود صرفه جویی نمایید و همچنین به طرز چشم گیری مصرف شارژ ایرانسل خود را به حداقل رسانید.

منبع: پیام پیشواز

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

سخت است!

اس ام اس

موافقین ۱ مخالفین ۰