اینترنت نسل سوم

ارائه اینترنت نسل سوم که تا پیش از این در انحصار رایتل بود خارج شد و سایر اپراتورها نیز می توانند این نسل از اینترنت را به مشترکین خود ارائه دهند.

در خلال این مطلب چند روش برای خرید شارژ اینترنتی ایرانسل ارائه خواهد شد. امروز سرانجام طلسم طولانی مدت انحصار رایتل بر روی اینترنت 3G شکسته شد و مجوز راه اندازی نسل سوم و چهارم اینترنت موبایل برای ایرانسل صادر گشت.

شارژ ایرانسل به صورت اینترنتی نیز ارائه خواهد شد: به گفته محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، ایرانسل هم اکنون خدمات خود را در ۱۵ نقطه تهران، به صورت پایلوت آغاز کرده است و پس از اینکه به کیفیت لازم دست پیدا کند، می تواند نسل سوم اینترنت موبایل را در تمامی شهر های ایران عرضه نماید.

اعطای مجوز نسل سوم ارتباطات به ایرانسل

اما ماجرا برای همراه اول به نظر کمی پیچیده تر می آید. گویا میان این اپراتور و وزارت ارتباطات اختلافی وجود دارد که صدور مجوز برای آن را به تاخیر انداخته است.

شارژ مستقیم ایرانسل روشی اسان و بدون دردسر برای شارژ کردن سیم کارت ایرانسل، محمود واعظی در سخنان خود در رابطه با همراه اول می گوید: « همراه اول فکر می کرد با کار رسانه ای می تواند مذاکراتش را تسهیل کند اما بعدا فهمید که وزارت ارتباطات اصولی دارد و نمی توان بدون اجرای مصوبات کار را از پیش برد. چنانچه اپراتورها خودشان را با مقررات وزارت ارتباطات وفق ندهند ارائه خدمات نسل های سوم و چهارم را با برگزاری مناقصه به اپراتورهای دیگری ارجاع خواهیم داد. »

ارائه اینترنت پرسرعت توسط سایر اپراتورها

مشترکین اعتباری ایرانسل می توانند به صورت اینترنتی شارژ تهیه نمایند. اما جدال میان وزارتخانه و همراه اول زمانی بحرانی تر می شود که وزیر خبر از امکان تغییر اپراتور بدون نیاز به عوض کردن شماره موبایل، می دهد. با اجرای این طرح شما می توانید شماره کنونی خود را حفظ کرده و از خدمات اپراتور های دیگر استفاده نمایید.

نسل جدید اینترنت پرسرعت

اگر در جستجوی روشی اسان برای تهیه شارژ ایرانسل هستید ما به شما خرید شارژ ایرانسل به صورت اینترنی را پیشنهاد می کنیم، بسیاری از کارشناسان در حال حاضر معتقد هستند که کاربران همراه اول صرفا به خاطر حفظ شماره تلفن قدیمی خود، همچنان به این اپراتور پای بند مانده اند و در صورت اجرای چنین طرحی، گزینه های دیگر مانند ایرانسل را برای دریافت خدمات موبایل، انتخاب می کنند.