خرید کارت شارژ ایرانسل

شارژ ایرانسل
إن مع العسر یسرا
* آری با هر دشواری آسانی است *
سوره ی مبارکه انشراح *آیه 5

کاربر:◆★♥ÑåZåÑÏÑ♥★◆


#خدا #قرآن
من عاشق این ایه ام.
دلم شهادت می خواهد؛
مردن را که همه بلدند ...
من دلم از همین تابوت ها می خواهد؛
از همین ها که بوی عشق می دهد ...

"شهادت زیباست"

#شهادت
خرید اینترنتی شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

کارت شارژ ایرانسل
بودن با کسانی ک دوستشان نداریم و قدرت تغییرشان را هم نداریم سخت است مانند کوله باری ک باید ب اجبار بر دوش کشید
دلتنگی همیشه از ندیدن نیست؛
لحظه های دیدار با همه زیبایی گاه پراز دلتنگی اند که مبادا دیدار شیرین امروز؛ خاطره ی جانسوز فردا باشد.
فروشگاه اینترنتی شارژ ایرانسل

خرید آنلاین شارژ ایرانسل

خرید کارت شارژ ایرانسل از سایت ایتور
شارژ ایرانسل یادتان باشد هیچ گاه باعث گریه کسی نشوید زیرا خداوند قطره قطره ی ان ها را می شمارد و به وقتش با شما حساب می کند...
#حقیقت_تلخ
یادمان باشد به حرمت ناچیزترین
لحظه های خوبمان...
هنگامی که به بن بست میرسیم
وقت جدایی...
طبعمان آنقدر بزرگ باشد که
همدیگر را به لجن نکشیم!
یادمان باشد هر چه بودیم
انتخاب هم بودیم!!
خرید شارژ ایرانسل از طریق سایت ایتور

سایت ایتور

فروشگاه کارت شارژ ایرانسل
بوی عطری آشنا
تو را یک‌روز بیدار خواهد کرد،
حتا اگر یک‌عمر
خوابیده باشی
زیرِ سنگی سرد!
دلتنگم . . .

از این لبخندهای خشک !!!

احوال‌ پرسی‌ های معمولی !

چشمانِ من تصویری از جنسِ تو می‌خواهد . . . ! #عاشقانه
فروشگاه شارژ ایرانسل