خرید آنلاین شارژ رایتل

خرید اینترنتی کارت شارژ رایتل
من عادت دارم آرزوهایم را در کاغذی بنویسم و . . .

((آتش_بزنم))

صدای آرزوهایم ک ب آسمان نرسید شاید. . . .

((دودش_برسد))


#واقعیت #دلنوشته #حقیقت_تلخ #تنهایی #حقیقت #درد_دل #زندگی #دلتنگی #احساسی #شارژ
شارژ فروشی رایتل
الان دستشویی بودم 🚽

فکر کنم آخرین نفرى که دستشویى بوده

با سیفون غرق شده ! 🚿






دمپایى انقدر از در دور بود 😲

که امکان نداره کسى برگشته باشه!😁😁
#طنز

خرید کارت شارژ رایتل

خرید شارژ رایتل
اس ام اس دادن پسرا:

سلام عشقم زیبای من!
دلم واست تنگ شده بود بدون که جسم وروحه من فقط مال خودته عشقم








ارسال به:
مریم،راضیه،نگار،سحر،پارمیدا،پروانه،شیدا،مهسا،شادی،مینا،
نرگس..!😂😂
خرید شارژ رایتل یه شب گوشی رو گذاشتم کنار برم درکنار خانواده
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
هرکاری کردم نتونستم سر اونا رو از گوشی بیارم بیرون




#طنز
خرید آنلاین کارت شارژ رایتل

شارژ رایتل

ی دوس دختر داشتم سیبیل داشت مثل این داعشیا |:
قدشم اندازه اجاق گاز خونمون بود!!!
سرقرار با دمپایی میومداااا😟😦
دماغشم انحراف داشت

اینا اصن مهم نیست..
.
.
.
من هنوز موندم این دیگه چرا منو ول کرد؟؟؟
😢😢😢😂😂
کارت شارژ رایتل
در روزگاران قدیم سه مرد عاقل از شهری عبور می کردند🏃🏃🏃
.
.
.
.
.
.
.
.
.
سه مرد عاقل ؟؟؟!!! O_o

😂😂😂
خرید اینترنتی شارژ رایتل از ایتور

رایتل
تجربه ثابت کرده این راننده تاکسی هایی که باهات گرم میگیرن و حرف میزنن
.
.
.
.
.
.
.
آخرش بیشتر پول میگیرن 😂😅☝️
خرید شارژ رایتل به صورت اینترنتی
مرد واقعی باس وقتی عشقش ازدستش ناراحت میشه ومیره تو اتاق گریه میکنه

بره تو اتاق وبگه اشکاتو پاک کن سورپرایز واست دارم😍
.
.
.
.
.
.
بعد کمربند چرمی رو دربیاره بزنه زنه رو سیاه وکبود کنه
وبگه من از این لوس بازیا خوشم نمیاد حالا بشین قشنگ زاربزن😒😂😂