به کسی نگویید من روزی در این دنیا بودم می شود استعفا دهم؟؟ کم اورده ام

دختر چیست؟ موجودیست بسیار زیبا و هرکدام آنها چندین خواستگار و عاشق تحصیل کرده و خوشکل و پولدار و باکلاس دست و پا شکسته دارند اما به دلیل نامعلومی همچنان مجرد است

کارت شارژ رایتل

دیروز امتحانام تموم شد از دیروز تا حالا سرعت اینترنت افتضاح، برنامه های تلویزون چرت، نه ورزش حال میده نه سیگار، هیچکی پایه بیرون رفتن نیست. من یکی که موندم عجب دنیای عجیبیه سایت کارت شارژ رایتل به سلامتی باغچه ای که خاکش منم، گلش تویی و خارش هرچی نامرده

کارت شارژ های رایتل

امروز تو خیابون دست یه نفر یه قناری دیدم پرسیدم : فروشیه؟ گفت: نه رفیقمه … به سلامتی همه اونایی که رفیقشونو نمیفروشن کارت شارژ فروشی رایتل گرچه کردم ذوقها از آشناییهای او ، انتقام از من کشید آخر جدایی های او

سرویس فروش کارت شارژ رایتل ایتور

بــــــــــــــــــعضی ها را در جوب بایــد شــست تــا لــجن ها هَمه خوشحــال شــوند کــه کــَـثیف تـــر اَز خوُدشــان هَم هــَست! فروشگاه اینترنتی کارت شارژ رایتل در دسترس بودنت دیگر برایم ارزش ندارد …. اکنون نه مشترک هستی ؛ نه مورد نظر … !!!

شارژ های ارزان رایتل

زتدگی باغی ست که باقی ست، مشغول دل باش نه دل مشغول! همه غصه های ما از قصه های خیالی ماست، پس اگر فرهاد باشی همه چیز شیرین است! کارت شارژ رایتل کفشهایم که جفت میشود،دلم هوای رفتن میکند،من بیقرار تو میشوم،بی آنکه فکرکنم،آیا تو دلتنگ من هستی یا نه؟

من مثل بادکنکی به دست کودکی هر جا میروی با یک نخ به تو وصلم، نخ را قطع کنی میروم پیش خدا !!!

بعضی اس ام اس ها یا مسیج ها هم هستن که اگه صد بارم بخونیشون بازم کمه ...