اگه باتو من نبودم پا نمیداد این بهانه،بی خیال بدبیاری زنده باد این عاشقانه..

تو دنیایی که جای آرزوهاست/ کسی جز تو منو عاشق نمی خواست بیا تا تکیه گاه من تو باشی/ دلم مثل خودت تنهای تنهاست

پرداخت قبض همراه اول

به یارو میگن با وطنم جمله بساز میگه دیروز رفتم حمام وتنم را شستم! میگن منظورمون (ط)دسته دار بود میگه اتفاقا با تی دسته دار تنمو شستم!!! پرداخت صورت حساب سیم کارت همراه اول { بیائید تاهمه باهم }.بیائید تاهمه باهم.به تمجید خداباشیم.».بپوئیم راه عیسی را.ازاین دنیاجداباشیم.«…

دریافت قبض همراه اول و پرداخت ان

از یه کچل می پرسن اسم شامپوت چیه؟ می گه من شامپو لازم ندارم از شیشه پاک کن استفاده می کنم! سرویس پرداخت قبض همراه اول حکمتی برای فهیمان : یارو داشته دنبال جای پارک می گشته اما پیدا نمی کرد! در همون حال گشتن به خدا میگه: خدایا اگه یه جای پارک برام پیدا کنیا من نماز می خونم، روزه می گیرم که یه دفعه یه جای پارک می بینه و به خدا می گه! خدا جون نمی خوادخودم پیدا کردم

سایت پرداخت قبض همراه اول

رئیس: خجالت نمی‌کشی تو اداره داری جدول حل می‌کنی؟ کارمند: چکار کنیم قربان، این سروصدای ماشینها که نمی‌ذاره آدم بخوابه! پرداخت قبض همراه اول با استفاده از اینترنت روزی معلمی به شاگرد خود گفت: از روی درس 10 بار بنویس! روز بعد شاگرد از روی درس شش بار نوشت. معلم به او گفت چرا از روی درس شش بار نوشتی؟! شاگرد گفت: بدبختی اینجاست که ریاضی مان هم ضعیف است!!!

روش پرداخت قبض همراه اول

معلم: چرا انشایی که درباره ی گربه نوشتی مثل انشای برادرته؟! رضا: آقا اجازه چون ما یک گربه بیشتر تو خونمون نداریم!! پرداخت قبض همراه اول سر درس دستور زبان معلم از شاگردش می پرسه: اگر تو الان بگی "از مدرسه خوشم می‏آید" این جمله دارای چه حالتیه؟ شاگرد میگه: حالت استثنایی!

ﻣﻦ ﺑﻪ ﻣﺮﺩﻥ ﺭﺍﺿﯿﻢ ﭘﯿﺸﻢ ﻧﻤﯽ ﺁﯾﺪ ﺍﺟﻞ ﺑﺨﺖ ﺑﺪﺑﯿﻦ ﮐﺰ ﺍﺟﻞ ﻫﻢ ﻧﺎﺯ ﻣﯽ ﺑﺎﯾﺪ ﮐﺸﯿﺪ

خدایا، حکمت قدم هایی را که برایم بر می داری بر من آشکار کن، تا درهایی را که به سویم می گشایی، ندانسته نبندم و درهایی که به رویم می بندی ، به اصرار نگشایم