معرفی روش های برای خرید شارژ ایرانسل

شاید به خاطر بیاورید که زمانی برای خرید شارژ مجبور بودی از خانه خارج شوید و به با مراجعه به بقالی ها و سوپر مارکت کارت شارژ برای سیم کارت خود خریداری نمایید.
ولی در چند سال اخیر با گسترش اینترنت، روش های آنلاین متنوعی جای روش های سنتی را گرفته است.

امروز در این مطلب قرار است که به معرفی روش های خرید شارژ ایرانسل و همچنین ذکر مزیتها و معایب هر کدام از این روش ها بپردازیم. در این پست سعی شده است که تمامی روش های موجود مورد بررسی قرار بگیرد و در انتها هم یک مثال از نحوه ی به کار گیری این روش ها ذکر شده است در ادامه با ایتور همراه باشید.

امروزه روش های گوناگونی برای تهیه شارژ ایرانسل و سایر اپراتورها مانند همراه اول، رایتل و ... وجود دارد از جمله خرید شارژ در بستر اینترنت، تهیه شارژ با استفاده از کدهای دستوری Ussd، خرید شارژ از طریق پیامک، خرید شارژ ایرانسل با استفاده از نرم افزار و اپ های نوشته شده برای تلفن های هوشمند که اخیراً توجهات زیادی را به خود جلب نموده اند.

خب بگذارید به سراغ اصل مطلب بروید و روش های خرید شارژ را به شما معرفی کنیم:

 

شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل از طریق ارسال پیامک

تمامی مشترکین ایرانسل می توانند برای خرید شارژ از طریق پیامک به روش زیر عمل نمایند.

مشترکین ایرانسل می بایست با توجه به مبلغ شارژی که می خواهید تهیه نمایید شماره آن را به شماره 7272 اس ام اس نمایید. شماره هر شارژ بر اساس مبلغ بدین صورت می باشد:برای شارژ هزار تومانی عدد یک، برای شارژ 2000 تومانی عدد 2، برای خرید شارژ ایرانسل 5000 تومانی عدد 5، برای تهیه شارژ 10000 تومانی ایرانسل عدد 10 و برای تهیه شارژ 20000 تومانی این اپراتور عدد 20 را به شماره 7272 اس ام اس نمایید.

مشترکین ایرانسل می بایست برای اینکه بتوانید از این سرویس برای خرید شارژ ایرانسل مورد نیاز خود استفاده کنید باید ابتدا شماره کارت بانکی خود را ثبت نمایید و رمز پیامکی دریافت نمایید، برای انجام این کار شما دو روش پیش رو دارید:

  • شماره گیری #720* و ثبت کارت بانکی

  • ثبت کارت بانکی از طریق سایت paypaad.ir

  • به عنوان مثال شما برای خرید یک شارژ 2000 تومانی ایرانسل باید رمز پیامکی خود با یک فاصله و سپس عدد 2 را به شماره 7272 اس ام اس کنید.

 

نحوه خرید شارژ ایرانسل از طریق نرم افزار همراه بانک و باجه های خدمات بانکی

همچنین یکی دیگر از روش های خرید شارژ ایرانسل استفاده از نرم افزارهای همراه بانک و یا استفاده از باجه های خدمات بانکی و یا همان web kiosk ها می باشد.

مشترکین ایرانسل برای استفاده از این روش برای تهیه شارژ نرم افزار های همراه بانک یکی از بانک های ایران اعم از ملی، ملی، صادرات، تجارت، پاسارگاد، اقتصاد نوین، کشاورزی و یا ... را بر روی تلفن همراه خود نصب نمایید و از آن طریق شارژ خریداری نمایید.

 

خرید شارژ ایرانسل

همانطور که در بالا مشاهده کردید روش های متنوعی برای خرید شارژ ایرانسل به صورت غیر حضوری و آنلاین وجود دارد که با در این مطلب تنها به دو مورد آن اشاره کردیم، ان شالله در مطالب آینده سایر روش های را برای
شما تشریح خواهیم کرد.

 مطلبی که مطالعه فرمودید از وبسایت ایتور به آدرس روش خرید شارژ ایرانسل کپی شده است.